Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHABETS, Caroline-
dc.date.accessioned2015-10-28T11:11:39Z-
dc.date.available2015-10-28T11:11:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2015 (4), p. 108-113-
dc.identifier.issn0778-0443-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19702-
dc.language.isonl-
dc.titleKan een verbod op religieuze tekens, van toepassing op leerkrachten en leerlingen, in het onderwijs worden verantwoord op basis van de “Neutraliteit”?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage113-
dc.identifier.issue4-
dc.identifier.spage108-
dc.identifier.volume2015-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedNote-
local.identifier.vabbc:vabb:394224-
item.contributorHABETS, Caroline-
item.fullcitationHABETS, Caroline (2015) Kan een verbod op religieuze tekens, van toepassing op leerkrachten en leerlingen, in het onderwijs worden verantwoord op basis van de “Neutraliteit”?. In: Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2015 (4), p. 108-113.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
item.validationvabb 2017-
crisitem.journal.issn0778-0443-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Aug 25, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.