Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHABETS, Caroline-
dc.date.accessioned2015-10-28T11:11:39Z-
dc.date.available2015-10-28T11:11:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2015 (4), p. 108-113-
dc.identifier.issn0778-0443-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19702-
dc.language.isonl-
dc.titleKan een verbod op religieuze tekens, van toepassing op leerkrachten en leerlingen, in het onderwijs worden verantwoord op basis van de “Neutraliteit”?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage113-
dc.identifier.issue4-
dc.identifier.spage108-
dc.identifier.volume2015-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedNote-
local.identifier.vabbc:vabb:394224-
item.contributorHABETS, Caroline-
item.accessRightsClosed Access-
item.fullcitationHABETS, Caroline (2015) Kan een verbod op religieuze tekens, van toepassing op leerkrachten en leerlingen, in het onderwijs worden verantwoord op basis van de “Neutraliteit”?. In: Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2015 (4), p. 108-113.-
item.validationvabb 2017-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.journal.issn0778-0443-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.