Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDOUMEN, Sarah-
dc.contributor.authorNAUWELAERTS, Erna-
dc.date.accessioned2015-10-29T09:54:12Z-
dc.date.available2015-10-29T09:54:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationORD 2015: Verleidend onderwijs onderzoek - De sleutel naar succes, Leiden, 17/06/2015 - 19/06/2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19705-
dc.language.isonl-
dc.titleCruciale studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: Literatuurstudie op basis van meta-analyses-
dc.typeConference Material-
local.bibliographicCitation.conferencedate17/06/2015 - 19/06/2015-
local.bibliographicCitation.conferencenameORD 2015: Verleidend onderwijs onderzoek - De sleutel naar succes-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceLeiden-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedPoster-
item.fullcitationDOUMEN, Sarah & NAUWELAERTS, Erna (2015) Cruciale studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: Literatuurstudie op basis van meta-analyses. In: ORD 2015: Verleidend onderwijs onderzoek - De sleutel naar succes, Leiden, 17/06/2015 - 19/06/2015.-
item.contributorDOUMEN, Sarah-
item.contributorNAUWELAERTS, Erna-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Sep 6, 2022

Download(s)

10
checked on Sep 6, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.