Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDOUMEN, Sarah-
dc.contributor.authorNAUWELAERTS, Erna-
dc.date.accessioned2015-10-29T09:54:12Z-
dc.date.available2015-10-29T09:54:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationORD 2015: Verleidend onderwijs onderzoek - De sleutel naar succes, Leiden, 17/06/2015 - 19/06/2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19705-
dc.language.isonl-
dc.titleCruciale studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: Literatuurstudie op basis van meta-analyses-
dc.typeConference Material-
local.bibliographicCitation.conferencedate2015, June 17-19-
local.bibliographicCitation.conferencenameORD 2015: Verleidend onderwijs onderzoek - De sleutel naar succes-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceLeiden-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedConference Poster-
item.contributorDOUMEN, Sarah-
item.contributorNAUWELAERTS, Erna-
item.fullcitationDOUMEN, Sarah & NAUWELAERTS, Erna (2015) Cruciale studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: Literatuurstudie op basis van meta-analyses. In: ORD 2015: Verleidend onderwijs onderzoek - De sleutel naar succes, Leiden, 17/06/2015 - 19/06/2015.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.