Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/20345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMOLLU, Kristof-
dc.contributor.authorGERAERTS, Marc-
dc.contributor.authorDECLERCQ, Katrien-
dc.contributor.authorCORNU, Joris-
dc.contributor.authorBRIJS, Kris-
dc.contributor.authorBRIJS, Tom-
dc.date.accessioned2016-01-22T12:44:03Z-
dc.date.available2016-01-22T12:44:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/20345-
dc.language.isonl-
dc.publisherAgentschap Wegen en Verkeer – Expertise Verkeer en Telematica (EVT)-
dc.titleRijsimulatoronderzoek naar het effect op de verkeersveiligheid van vrij programmeerbare verlichte borden (VPVB)-
dc.typeResearch Report-
local.format.pages60-
local.bibliographicCitation.jcatR2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedResearch Report-
dc.identifier.urlhttp://docs.vlaamsparlement.be/pfile?id=1268539-
item.contributorMOLLU, Kristof-
item.contributorGERAERTS, Marc-
item.contributorDECLERCQ, Katrien-
item.contributorCORNU, Joris-
item.contributorBRIJS, Kris-
item.contributorBRIJS, Tom-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationMOLLU, Kristof; GERAERTS, Marc; DECLERCQ, Katrien; CORNU, Joris; BRIJS, Kris & BRIJS, Tom (2016) Rijsimulatoronderzoek naar het effect op de verkeersveiligheid van vrij programmeerbare verlichte borden (VPVB).-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

6
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.