Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/20706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNAUWELAERTS, Kris-
dc.date.accessioned2016-02-19T13:19:43Z-
dc.date.available2016-02-19T13:19:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationLiteratuur zonder leeftijd, 29 (89) , p. 197 -214-
dc.identifier.issn0929-8274-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/20706-
dc.description.abstractBeïnvloeding en ontwikkeling van het artistiek-illustratieve werk van de Nederlandse jeugdauteur Ted van Lieshout naar aanleiding van zijn vijftigste verjaardag.-
dc.language.isonl-
dc.subject.othervan Lieshout-
dc.subject.otherjeugdliteratuur-
dc.subject.otherllustrator-
dc.titleTed Van Lieshout: Zie mij graag-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage214-
dc.identifier.issue89-
dc.identifier.spage197-
dc.identifier.volume29-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
dc.relation.referencesKris Nauwelaerts. Na zijn kunstopleiding Vrije Grafiek werd hij illustrator/vormgever van kinderboeken. Vrij snel gaf hij er de voorkeur aan om prentenboeken te illustreren. Hij werd docent 'illustratieve vormgeving' aan de Mad-Faculty te Hasselt waar hij in 2015 zijn doctoraat behaalde.-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
local.identifier.vabbc:vabb:394455-
local.uhasselt.internationalno-
item.validationvabb 2017-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationNAUWELAERTS, Kris (2015) Ted Van Lieshout: Zie mij graag. In: Literatuur zonder leeftijd, 29 (89) , p. 197 -214.-
item.accessRightsRestricted Access-
item.contributorNAUWELAERTS, Kris-
crisitem.journal.issn0929-8274-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artikel Ted van Lieshout.pdf
  Restricted Access
Published version4.84 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Page view(s)

10
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

8
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.