Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/20
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSTEEGMANS, Nico-
dc.date.accessioned2004-08-23T10:54:02Z-
dc.date.available2004-08-23T10:54:02Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationOver.Werk. Nieuwsbrief WAV, 2002(3). p. 167-169-
dc.identifier.issn1379-7034-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/20-
dc.language.isonl-
dc.subject.otherGelijke kansen en vrouwen-
dc.titleWerken in het onderwijs: een vrouwenzaak?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage169-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage167-
dc.identifier.volume2002-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorSTEEGMANS, Nico-
item.fullcitationSTEEGMANS, Nico (2002) Werken in het onderwijs: een vrouwenzaak?. In: Over.Werk. Nieuwsbrief WAV, 2002(3). p. 167-169.-
item.accessRightsClosed Access-
crisitem.journal.issn1379-7034-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.