Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/21265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSTEEGMANS, Nico-
dc.date.accessioned2016-05-24T10:48:34Z-
dc.date.available2016-05-24T10:48:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationAssociatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/21265-
dc.language.isonl-
dc.subject.otheronderwijs; gender-
dc.titleGegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs.-
dc.typeProceedings Paper-
local.bibliographicCitation.authorsAssociatie Universiteit-Hogescholen Limburg-
local.bibliographicCitation.conferencedate31 maart 2009-
local.bibliographicCitation.conferencenameDag van het Onderwijs. Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg.-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceHasselt-
dc.identifier.epage70-
dc.identifier.spage67-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedProceedings Paper-
local.classIncludeIn-ExcludeFrom-List/ExcludeFromFRIS-
local.bibliographicCitation.btitleRapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009-
item.fullcitationSTEEGMANS, Nico (2009) Gegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs.. In: Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorSTEEGMANS, Nico-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rapport_DagVanHetOnderwijs2009.pdf426.12 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Jun 16, 2023

Download(s)

12
checked on Jun 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.