Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/21265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSTEEGMANS, Nico-
dc.date.accessioned2016-05-24T10:48:34Z-
dc.date.available2016-05-24T10:48:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationAssociatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/21265-
dc.language.isonl-
dc.subject.otheronderwijs; gender-
dc.titleGegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs.-
dc.typeProceedings Paper-
local.bibliographicCitation.authorsAssociatie Universiteit-Hogescholen Limburg-
local.bibliographicCitation.conferencedate31 maart 2009-
local.bibliographicCitation.conferencenameDag van het Onderwijs. Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg.-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceHasselt-
dc.identifier.epage70-
dc.identifier.spage67-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedProceedings Paper-
local.classIncludeIn-ExcludeFrom-List/ExcludeFromFRIS-
local.bibliographicCitation.btitleRapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorSTEEGMANS, Nico-
item.fullcitationSTEEGMANS, Nico (2009) Gegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs.. In: Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70.-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rapport_DagVanHetOnderwijs2009.pdf426.12 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.