Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/21265
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | STEEGMANS, Nico | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-24T10:48:34Z | - |
dc.date.available | 2016-05-24T10:48:34Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/21265 | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.subject.other | onderwijs; gender | - |
dc.title | Gegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs. | - |
dc.type | Proceedings Paper | - |
local.bibliographicCitation.authors | Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg | - |
local.bibliographicCitation.conferencedate | 31 maart 2009 | - |
local.bibliographicCitation.conferencename | Dag van het Onderwijs. Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg. | - |
local.bibliographicCitation.conferenceplace | Hasselt | - |
dc.identifier.epage | 70 | - |
dc.identifier.spage | 67 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | C2 | - |
local.type.refereed | Non-Refereed | - |
local.type.specified | Proceedings Paper | - |
local.class | IncludeIn-ExcludeFrom-List/ExcludeFromFRIS | - |
local.bibliographicCitation.btitle | Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009 | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | STEEGMANS, Nico | - |
item.fullcitation | STEEGMANS, Nico (2009) Gegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs.. In: Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70. | - |
item.accessRights | Closed Access | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rapport_DagVanHetOnderwijs2009.pdf | 426.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.