Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/21265
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | STEEGMANS, Nico | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-24T10:48:34Z | - |
dc.date.available | 2016-05-24T10:48:34Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/21265 | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.subject.other | onderwijs; gender | - |
dc.title | Gegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs. | - |
dc.type | Proceedings Paper | - |
local.bibliographicCitation.authors | Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg | - |
local.bibliographicCitation.conferencedate | 31 maart 2009 | - |
local.bibliographicCitation.conferencename | Dag van het Onderwijs. Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg. | - |
local.bibliographicCitation.conferenceplace | Hasselt | - |
dc.identifier.epage | 70 | - |
dc.identifier.spage | 67 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | C2 | - |
local.type.refereed | Non-Refereed | - |
local.type.specified | Proceedings Paper | - |
local.class | IncludeIn-ExcludeFrom-List/ExcludeFromFRIS | - |
local.bibliographicCitation.btitle | Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009 | - |
item.fullcitation | STEEGMANS, Nico (2009) Gegenderde studiekeuzes becijferd. Het genuanceerde succesverhaal van het Vlaamse onderwijs.. In: Associatie Universiteit-Hogescholen Limburg (Ed.). Rapport Dag van het Onderwijs 31 maart 2009, p. 67-70. | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | STEEGMANS, Nico | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rapport_DagVanHetOnderwijs2009.pdf | 426.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
44
checked on Jun 16, 2023
Download(s)
12
checked on Jun 16, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.