Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/21888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVOORDECKERS, Wim-
dc.contributor.advisorKOIRANEN, Matti-
dc.contributor.advisorLAMBRECHTS, Frank-
dc.contributor.authorHENSSEN, Bart-
dc.date.accessioned2016-08-04T08:51:48Z-
dc.date.available2016-08-04T08:51:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/21888-
dc.description.abstractFamiliebedrijven zijn bij de meest voorkomende bedrijven wereldwijd en ze dragen significant bij tot wereldwijde economische productie en ontwikkeling, tewerkstelling en meerwaardecreatie. Nochtans is over de dynamiek van familiebedrijven nog weinig bekend. De laatste jaren is de interesse in familiebedrijven dan ook toegenomen, mede omdat ze met hun langetermijnvisie en zorg voor hun personeel de crisis blijkbaar vrij goed weten te doorstaan.-
dc.language.isoen-
dc.title'Mine' or 'ours'? Perspectives on psychological ownership in family firms.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages257-
local.bibliographicCitation.jcatT1-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedPhd thesis-
item.contributorHENSSEN, Bart-
item.fullcitationHENSSEN, Bart (2012) 'Mine' or 'ours'? Perspectives on psychological ownership in family firms..-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:PhD theses
Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bart Henssen (embargo 5 jaar).pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

70
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

48
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.