Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/22846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDEVISCH, Oswald-
dc.contributor.authorROOSEN, Barbara-
dc.date.accessioned2016-12-02T14:45:01Z-
dc.date.available2016-12-02T14:45:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationBodem, 5, p. 23-25-
dc.identifier.issn0925-1650-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/22846-
dc.description.abstractDe doorsnee Vlaming en Nederlander droomt van een vrijstaande woning in een groene en rustige omgeving. Ruimtelijke planners dromen dan weer van slim ruimtegebruik. Het afstemmen van beide dromen vraagt om collectieve leerprocessen die burgers, planners, belangenorganisaties en overheden helpen om elkaars ruimtecultuur te verkennen én in vraag te stellen. Dit artikel schetst hoe het project Verkavelingsverhalen aan zo’n leerprocessen werkt.-
dc.language.isonl-
dc.titleLeren dromen over de bodem: Werken aan een cultuur van meervoudig ruimtegebruik-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage25-
dc.identifier.spage23-
dc.identifier.volume5-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
item.fullcitationDEVISCH, Oswald & ROOSEN, Barbara (2016) Leren dromen over de bodem: Werken aan een cultuur van meervoudig ruimtegebruik. In: Bodem, 5, p. 23-25.-
item.contributorDEVISCH, Oswald-
item.contributorROOSEN, Barbara-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.journal.issn0925-1650-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leren dromen over de bodem_finaal.pdfPeer-reviewed author version33.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on May 25, 2022

Download(s)

6
checked on May 25, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.