Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/23604
Title: De bouwmarkt anno 2017 door de ogen van een retail design experte
Authors: QUARTIER, Katelijn 
Issue Date: 2017
Source: Publimat News, 2017(97), p. 8-9
Abstract: Eigenlijk hoef je in BelgiĆ« geen bouwmarkt binnen te wandelen om te weten hoe die eruit ziet. Het is zelfs redelijk moeilijk -moest je alle branding elementen weghalen- om de verschillende DIY-ketens van elkaar te onderscheiden. Dit feit heeft zowel voor- als nadelen. Het voordeel is dat je als bezoeker weet waaraan zich te verwachten. Het nadeel is dat een consument op die manier nooit getriggerd wordt om er eens een kijkje te gaan nemen. Retail design experte Katelijn Quartier nam de proef op de som en bezocht een Brico en Hubo in Hasselt.
Keywords: retail design; get inspired
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/23604
Category: A3
Type: Journal Contribution
Appears in Collections:Research publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bouwmarkt anno 2017 Katelijn Quartier.pdfNon Peer-reviewed author version209.04 kBAdobe PDFView/Open
PUBLIMAT_NEWS_97_NL_WEBSITE.1.pdfPublished version481.49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.