Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/23608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNAUWELAERTS, Kris-
dc.date.accessioned2017-05-10T14:57:58Z-
dc.date.available2017-05-10T14:57:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSchool + visie: tijdschrift van VVKBaO, 8(3), p. 17-17 (Art N° 4)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/23608-
dc.description.abstractInterview over de bevindingen van het doctoraatsonderzoek, namelijk de positieve invloed van artistieke prentenboeken op de beeldende geletterdheid van de kindlezer.-
dc.language.isonl-
dc.subject.otherartistieke prentenboek; beeldende geletterdheid-
dc.titleIk zie, ik zie wat jij niet niet ziet: onderzoek naar de relatie tussen prentenboeken en de ontwikkeling van beeldende geletterdheid-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage17-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage17-
dc.identifier.volume8-
local.bibliographicCitation.jcatM-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedDiscussion-
local.bibliographicCitation.artnr4-
local.classdsPublValOverrule/author_version_not_expected-
item.contributorNAUWELAERTS, Kris-
item.accessRightsRestricted Access-
item.fullcitationNAUWELAERTS, Kris (2015) Ik zie, ik zie wat jij niet niet ziet: onderzoek naar de relatie tussen prentenboeken en de ontwikkeling van beeldende geletterdheid. In: School + visie: tijdschrift van VVKBaO, 8(3), p. 17-17 (Art N° 4).-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
school + visie.jpeg
  Restricted Access
Published version719.97 kBJPEGView/Open    Request a copy
Show simple item record

Page view(s)

2
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.