Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/23622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorQUARTIER, Katelijn-
dc.date.accessioned2017-05-11T10:20:57Z-
dc.date.available2017-05-11T10:20:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationPublimat News, Jubileum editie 20 jaar Publimat News(95), p. 37-38-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/23622-
dc.description.abstractDat het fysieke verkooppunt blijft bestaan, staat al lang niet meer ter discussie. Maar dat de rol ervan anders zal ingevuld (moeten) worden, weten we intussen ook. Onder druk van de digitale disruptie en het veranderde koopgedrag zijn traditionele retailers nog wanhopig op zoek naar hoe de bakstenen winkel relevant kan blijven voor de consument.-
dc.language.isonl-
dc.titleDe fysieke winkel als communicatiekanaal-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage38-
dc.identifier.issue95-
dc.identifier.spage37-
dc.identifier.volumeJubileum editie 20 jaar Publimat News-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
local.classdsPublValOverrule/author_version_not_expected-
item.fullcitationQUARTIER, Katelijn (2016) De fysieke winkel als communicatiekanaal. In: Publimat News, Jubileum editie 20 jaar Publimat News(95), p. 37-38.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorQUARTIER, Katelijn-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Katelijn Quartier.pdfPeer-reviewed author version229.68 kBAdobe PDFView/Open
JUBILEUM_PUBLIMAT_95_NL_WEBSITE (2).1.pdfPublished version296.65 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

28
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.