Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/25178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKUPPENS, Tom-
dc.date.accessioned2017-11-14T11:11:07Z-
dc.date.available2017-11-14T11:11:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationMacro Micro, 41(3), p. 21-23-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/25178-
dc.description.abstractHoewel duurzaamheid een steeds belangrijkere rol speelt in het bedrijfsleven, voelen heel wat leerkrachten zich onvoldoende gewapend om het duurzaamheidsbegrip te introduceren in de lessen economie. In dit artikel vind je enkele wetenschappelijk onderbouwde aanknopingspunten om je leerlingen beter voor te bereiden op concrete duurzaamheidsvraagstukken uit de bedrijfswereld.-
dc.language.isonl-
dc.titleDuurzaamheid in de les economie-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage23-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage21-
dc.identifier.volume41-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
item.accessRightsRestricted Access-
item.fullcitationKUPPENS, Tom (2017) Duurzaamheid in de les economie. In: Macro Micro, 41(3), p. 21-23.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorKUPPENS, Tom-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
September definitieve versie (1)-21-23.pdf
  Restricted Access
Published version241.58 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Page view(s)

14
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

10
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.