Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/25269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWILLEMS, Bert-
dc.contributor.advisorVan Linthout, Ine-
dc.contributor.authorNAUWELAERTS, Kris-
dc.date.accessioned2017-12-04T08:45:55Z-
dc.date.available2017-12-04T08:45:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/25269-
dc.language.isonl-
dc.titleIk zie, ik zie wat jij niet ziet. Onderzoek naar de relatie tussen prentenboeken en de ontwikkeling van beeldende geletterdheid bij kinderen.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages469-
local.bibliographicCitation.jcatT1-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedPhd thesis-
item.fullcitationNAUWELAERTS, Kris (2015) Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. Onderzoek naar de relatie tussen prentenboeken en de ontwikkeling van beeldende geletterdheid bij kinderen..-
item.contributorNAUWELAERTS, Kris-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:PhD theses
Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Christiaan Nauwelaerts.pdf19.52 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

64
checked on Aug 6, 2023

Download(s)

574
checked on Aug 6, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.