Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/25269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWILLEMS, Bert-
dc.contributor.advisorVan Linthout, Ine-
dc.contributor.authorNAUWELAERTS, Kris-
dc.date.accessioned2017-12-04T08:45:55Z-
dc.date.available2017-12-04T08:45:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/25269-
dc.description.abstractnot available-
dc.language.isonl-
dc.titleIk zie, ik zie wat jij niet ziet. Onderzoek naar de relatie tussen prentenboeken en de ontwikkeling van beeldende geletterdheid bij kinderen.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages469-
local.bibliographicCitation.jcatT1-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedPhd thesis-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorNAUWELAERTS, Kris-
item.fullcitationNAUWELAERTS, Kris (2015) Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. Onderzoek naar de relatie tussen prentenboeken en de ontwikkeling van beeldende geletterdheid bij kinderen..-
Appears in Collections:PhD theses
Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Christiaan Nauwelaerts.pdf19.52 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.