Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/26974
Title: Een vergelijkende studie van loyaliteitsprogramma's in high-end en low-end fashion retail
Authors: Münch, Nikki
Scholz, Michelle
Advisors: LEROI-WERELDS, Sara
Issue Date: 2018
Publisher: UHasselt
Abstract: De masterproef handelt over een vergelijkende studie tussen high-end en low-end fashion retail, waarbij er een vergelijking wordt gemaakt in de effectiviteit van de voordelen.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/26974
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10f30bb1-97fb-4bab-9b82-82cc52db8f17.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

44
checked on Sep 14, 2023

Download(s)

22
checked on Sep 14, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.