Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/27032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara-
dc.contributor.authorBangels, Jolien-
dc.date.accessioned2018-10-03T10:04:14Z-
dc.date.available2018-10-03T10:04:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/27032-
dc.description.abstractKlantbetrokkenheid is een belangrijke bouwsteen van klantrelaties. Het kan beschreven worden als de behoefte van de klant om een bepaalde relatie met een dienstverlener te onderhouden wanneer de klant deze als waardevol ziet. Het doel van deze masterproef is in de eerste plaats het vergelijken van twee modellen die klantbetrokkenheid meten, het model van Keiningham et al. (2015) en het model van Bansal et al. (2004). In dit onderzoek wordt klantbetrokkenheid in relatie gebracht met switching intenties en heraankoopintenties. Verder worden er ook antecedenten van klantbetrokkenheid aan het gekozen model toegevoegd. De setting waarin dit onderzoek uitgevoerd wordt is de bankensector.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleEen onderzoek naar de verschillende dimensies van klantenbetrokkenheid-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-marketing intelligence-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBangels, Jolien-
item.fullcitationBangels, Jolien (2018) Een onderzoek naar de verschillende dimensies van klantenbetrokkenheid.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22f63ce6-9925-4605-8684-f8a2f841aa9b.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.