Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/27126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRIJS, Kris-
dc.contributor.advisorROSS, Veerle-
dc.contributor.authorDe Backer, Mathy-
dc.date.accessioned2018-10-03T10:36:19Z-
dc.date.available2018-10-03T10:36:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/27126-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleSeat belt ignition interlock systemen: een onderzoek naar het maatschappelijk draagvlak, de academische en politieke visie, de barrières en het wetgevend kader-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorDe Backer, Mathy-
item.fullcitationDe Backer, Mathy (2018) Seat belt ignition interlock systemen: een onderzoek naar het maatschappelijk draagvlak, de academische en politieke visie, de barrières en het wetgevend kader.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
e7025ce7-5540-483d-b48b-84aca02fe5cc.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.