Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/27126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRIJS, Kris-
dc.contributor.advisorROSS, Veerle-
dc.contributor.authorDe Backer, Mathy-
dc.date.accessioned2018-10-03T10:36:19Z-
dc.date.available2018-10-03T10:36:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/27126-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleSeat belt ignition interlock systemen: een onderzoek naar het maatschappelijk draagvlak, de academische en politieke visie, de barrières en het wetgevend kader-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationDe Backer, Mathy (2018) Seat belt ignition interlock systemen: een onderzoek naar het maatschappelijk draagvlak, de academische en politieke visie, de barrières en het wetgevend kader.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorDe Backer, Mathy-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
e7025ce7-5540-483d-b48b-84aca02fe5cc.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Sep 28, 2023

Download(s)

16
checked on Sep 28, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.