Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/27853
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Meinecke, Thomas | - |
dc.contributor.editor | DE WINDE, Arne | - |
dc.contributor.editor | Latoir, Kris | - |
dc.contributor.editor | Kregting, Marc | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-06T13:36:38Z | - |
dc.date.available | 2019-03-06T13:36:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.isbn | 9789079202553 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/27853 | - |
dc.description.abstract | Tillmann is samen met zijn vriendin op vakantie in de Verenigde Staten en correspondeert met een Afro-Amerikaanse collega over het ontstaan van techno en over hun onderzoek naar de evolutie van bluesmuziek. De discussies van het trio variëren van Mariah Carey tot Ronald Reagan, van de Black Power-beweging tot de erfenis van Nazi-Duitsland. En terwijl een orkaan over de Atlantische Oceaan raast, zal hun onderzoek naar hoe etniciteit, ras en geslacht zijn gedefinieerd, met name voor de Afrikaanse en Joodse diaspora in Amerika, culmineren in onthullingen over hun eigen etnische identiteit. | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.publisher | het balanseer | - |
dc.title | Helblauw. Roman | - |
dc.title.alternative | Hellblau | - |
dc.type | Book | - |
dc.relation.edition | 1 | - |
local.format.pages | 384 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | B1 | - |
local.publisher.place | Ghent | - |
local.type.refereed | Non-Refereed | - |
local.type.specified | Book | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.contributor | Meinecke, Thomas | - |
item.contributor | DE WINDE, Arne | - |
item.contributor | Latoir, Kris | - |
item.contributor | Kregting, Marc | - |
item.fullcitation | Meinecke, Thomas (2018) Helblauw. Roman. | - |
item.accessRights | Closed Access | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.