Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/28147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSmets, Wouter-
dc.contributor.authorSTRUYVEN, Katrien-
dc.date.accessioned2019-05-06T10:44:20Z-
dc.date.available2019-05-06T10:44:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationSpots op onderwijs: Wetenschappers voor het voetlicht, LannooCampus, p. 261-274.-
dc.identifier.isbn9789401460705-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/28147-
dc.language.isonl-
dc.publisherLannooCampus-
dc.titleDoelgericht differentiëren vraagt om een ethisch kompas-
dc.typeBook Section-
dc.identifier.epage274-
dc.identifier.spage261-
local.bibliographicCitation.jcatB2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedBook Section-
local.bibliographicCitation.btitleSpots op onderwijs: Wetenschappers voor het voetlicht-
item.contributorSmets, Wouter-
item.contributorSTRUYVEN, Katrien-
item.fullcitationSmets, Wouter & STRUYVEN, Katrien (2019) Doelgericht differentiëren vraagt om een ethisch kompas. In: Spots op onderwijs: Wetenschappers voor het voetlicht, LannooCampus, p. 261-274..-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsRestricted Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finaal_01 reader onderwijsvisies_Smets-Struyven lannoo V3 (1).pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version456.16 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.