Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/28147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSmets, Wouter-
dc.contributor.authorSTRUYVEN, Katrien-
dc.date.accessioned2019-05-06T10:44:20Z-
dc.date.available2019-05-06T10:44:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationSpots op onderwijs: Wetenschappers voor het voetlicht, LannooCampus, p. 261-274.-
dc.identifier.isbn9789401460705-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/28147-
dc.language.isonl-
dc.publisherLannooCampus-
dc.titleDoelgericht differentiëren vraagt om een ethisch kompas-
dc.typeBook Section-
dc.identifier.epage274-
dc.identifier.spage261-
local.bibliographicCitation.jcatB2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedBook Section-
local.bibliographicCitation.btitleSpots op onderwijs: Wetenschappers voor het voetlicht-
item.fullcitationSmets, Wouter & STRUYVEN, Katrien (2019) Doelgericht differentiëren vraagt om een ethisch kompas. In: Spots op onderwijs: Wetenschappers voor het voetlicht, LannooCampus, p. 261-274..-
item.contributorSmets, Wouter-
item.contributorSTRUYVEN, Katrien-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsRestricted Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finaal_01 reader onderwijsvisies_Smets-Struyven lannoo V3 (1).pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version456.16 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Page view(s)

84
checked on Sep 6, 2022

Download(s)

36
checked on Sep 6, 2022

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.