Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN ERUM, Monique
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorCLERIX, Isaura
dc.date.accessioned2020-10-01T11:27:59Z-
dc.date.available2020-10-01T11:27:59Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32081-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publishertUL
dc.titleGebruikerstevredenheid van digitale leerpaden in het hoger onderwijs. Een kwalitatief onderzoek naar ervaringen van studenten
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de gezondheidswetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorCLERIX, Isaura-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationCLERIX, Isaura (2020) Gebruikerstevredenheid van digitale leerpaden in het hoger onderwijs. Een kwalitatief onderzoek naar ervaringen van studenten.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0b56837e-da96-4a69-a290-d982e29f5c8c.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.