Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 252
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Cat. |
2025 | Certainty-Based Marking: Analyzing Socio-Cultural Factors and Inclusivity in Assessment Practices | Cochez, Margot | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Certainty-Based Marking: Analyzing Socio-Cultural Factors and Inclusivity in Assessment Practices | Lumbeeck, Alix | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Het gebruik en de effectiviteit van digitale technologie in het anatomie onderwijs: de virtuele dissectietafel Anatomage | Geers, Kirsten | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Evaluatie van een beoordelingstool voor het beoordelen van competenties in het hoger onderwijs | Kowalewski, Jenthe | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Toepassing van innovatieve 3D visualisatie bij embryologie voor vroedkunde studenten | Vanormelingen, Jessica | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Toepassing van innovatieve 3D visualisatie bij embryologie voor vroedkunde studenten | Brussaard, Hendrika | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Certainty-Based Marking: Analyzing Socio-Cultural Factors and Inclusivity in Assessment Practices | Boeckmans, Dorien | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Toepassing van innovatieve 3D visualisatie bij embryologie voor vroedkunde studenten | De Schrijver, Julie | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Beweging in lichaam en brein: De impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs | Peeters, Marianne | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | De Toekomst door Kinderogen: Photovoice als Venster op de Klas van Morgen | Spooren, Lieze | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Voorkennis wiskunde eerstejaars studenten UHasselt | Janssens, Ansfried | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | AI in de klas: noden van Vlaamse leerkrachten en een digitale ondersteuningstool op maat | Schraepen, Daphne | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Werken aan werkbaar werk: Een onderzoek naar werkdrukverlichting in het secundair onderwijs | Schepens, Isabeau | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Gobert, Stefan | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Leerlingen en diversiteit: Hoe scholen intercultureel onderwijs bevorderen | Vanhoudt, Eline | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Hoe kunnen alternatieve ruimtelijke strategieën de kloof tussen pedagogiek en architectuur overbruggen in het creëren van stimulerende leeromgevingen? | Bernard, Marie | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | De Toekomst door Kinderogen: Photovoice als Venster op de Klas van Morgen | Janssen, Gretske | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | Generatieve AI in de lessen economie | Tubée, Lara; Severy, Eva | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | De Toekomst door Kinderogen: Photovoice als Venster op de Klas van Morgen | Biesemans, Glen | Theses and Dissertations | T2 |
2025 | De Toekomst door Kinderogen: Photovoice als Venster op de Klas van Morgen | Biesmans, Lotte | Theses and Dissertations | T2 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 252