Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/43809
Title: Keeping minds open. Proposals on how to begin a first-year university economics course in the 21st century
Authors: Lancaster, Andrew
Advisors: KUPPENS, Tom
Issue Date: 2023
Publisher: UHasselt
Abstract: Deze studie stelt verbeteringen voor aan het eerste deel van een inleidend opleidingsonderdeel economie aan de Universiteit Hasselt. Het belangrijkste doel van dit project is om studenten te helpen een open een open geest te behouden en economie nauwkeurig te begrijpen als een betwist vakgebied. Ze moeten daarom leren hoe ze paradigma's kunnen bekritiseren, contextualiseren en vergelijken. Aanvullend materiaal is gemaakt in de vorm van korte online modules over groepen concepten. De modules kunnen flexibel gebruikt worden, maar er wordt een passend leertraject voorgesteld.
Notes: Educatieve master in de economie
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/43809
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
570059fc-d486-4743-baca-bb436dab4b49.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.