Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/43809
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | KUPPENS, Tom | |
dc.contributor.author | Lancaster, Andrew | |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T07:50:50Z | - |
dc.date.available | 2024-09-13T07:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/43809 | - |
dc.description.abstract | Deze studie stelt verbeteringen voor aan het eerste deel van een inleidend opleidingsonderdeel economie aan de Universiteit Hasselt. Het belangrijkste doel van dit project is om studenten te helpen een open een open geest te behouden en economie nauwkeurig te begrijpen als een betwist vakgebied. Ze moeten daarom leren hoe ze paradigma's kunnen bekritiseren, contextualiseren en vergelijken. Aanvullend materiaal is gemaakt in de vorm van korte online modules over groepen concepten. De modules kunnen flexibel gebruikt worden, maar er wordt een passend leertraject voorgesteld. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Keeping minds open. Proposals on how to begin a first-year university economics course in the 21st century | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.contributor | Lancaster, Andrew | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | Lancaster, Andrew (2023) Keeping minds open. Proposals on how to begin a first-year university economics course in the 21st century. | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
570059fc-d486-4743-baca-bb436dab4b49.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.