Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/43809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.authorLancaster, Andrew
dc.date.accessioned2024-09-13T07:50:50Z-
dc.date.available2024-09-13T07:50:50Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/43809-
dc.description.abstractDeze studie stelt verbeteringen voor aan het eerste deel van een inleidend opleidingsonderdeel economie aan de Universiteit Hasselt. Het belangrijkste doel van dit project is om studenten te helpen een open een open geest te behouden en economie nauwkeurig te begrijpen als een betwist vakgebied. Ze moeten daarom leren hoe ze paradigma's kunnen bekritiseren, contextualiseren en vergelijken. Aanvullend materiaal is gemaakt in de vorm van korte online modules over groepen concepten. De modules kunnen flexibel gebruikt worden, maar er wordt een passend leertraject voorgesteld.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleKeeping minds open. Proposals on how to begin a first-year university economics course in the 21st century
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorLancaster, Andrew-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationLancaster, Andrew (2023) Keeping minds open. Proposals on how to begin a first-year university economics course in the 21st century.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
570059fc-d486-4743-baca-bb436dab4b49.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.