Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32152
Title: Welke customer experience factoren spelen een rol in de klantperceptie van een pretparkbezoek?
Authors: Kleykens, Yelle
Advisors: LEROI-WERELDS, Sara
Issue Date: 2020
Publisher: UHasselt
Abstract: In deze masterproef werd nagegaan welke factoren een rol spelen in de customer experience tijdens een bezoek aan een pretpark en welke impact deze hebben op klanttevredenheid en -loyaliteit.
Notes: master handelsingenieur-marketing intelligence
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/32152
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6c31d4ca-0697-4c66-ac4a-3d5b5f2720b5.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

192
checked on Oct 29, 2023

Download(s)

78
checked on Oct 29, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.