Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDI FIORE, Fabian
dc.contributor.authorSnoeks, Lennard
dc.date.accessioned2020-10-01T11:33:29Z-
dc.date.available2020-10-01T11:33:29Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32300-
dc.description.abstractDeze thesis onderzocht verschillende multi-agent reinforcement learning methodes en paste deze toe om crowds te simuleren, om vervolgens een vergelijking te kunnen stellen tussen deze methodes, zowel op het vlak van prestaties als gedrag van de individuen. Hierbij werden 3 grote multi-agent training schemes met elkaar vergeleken, waarbij dan bleek dat een trainingscheme genaamd Centralized Learning with Decentralized execution het meest voordelig was. Hierbij wordt in de trainingsfase ervaringen en data gedeeld tussen de verschillende individuen, waardoor het leren sneller verloopt.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publishertUL
dc.titleSimulating crowds using deep multi-agent reinforcement learning
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de informatica
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationSnoeks, Lennard (2020) Simulating crowds using deep multi-agent reinforcement learning.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorSnoeks, Lennard-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4a32127b-1fe2-43da-bcda-5d751425a2e6.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

30
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.