Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34917
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | THOELEN, Ronald | |
dc.contributor.author | DELWICHE, Seppe | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T12:59:58Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T12:59:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34917 | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel? | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-engineering en technologie | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.fullcitation | DELWICHE, Seppe (2021) Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel?. | - |
item.contributor | DELWICHE, Seppe | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Open Access | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3a0b8fc0-f615-4330-be20-eaeb17c9e9a4.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.