Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRASSINNE, Kristien
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.advisorCARTUYVELS, Els
dc.contributor.authorFranz, Thomas
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:00Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:00Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34924-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorFranz, Thomas-
item.fullcitationFranz, Thomas (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3712f6df-817c-476d-b84e-eab78957298a.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.