Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34924
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | BRASSINNE, Kristien | |
dc.contributor.advisor | STRUYVEN, Katrien | |
dc.contributor.advisor | CARTUYVELS, Els | |
dc.contributor.author | Franz, Thomas | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:00Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T13:00:00Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34924 | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Franz, Thomas | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Franz, Thomas (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3712f6df-817c-476d-b84e-eab78957298a.pdf | 5.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.