Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/1942/34925Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | BRASSINNE, Kristien | |
| dc.contributor.advisor | STRUYVEN, Katrien | |
| dc.contributor.advisor | CARTUYVELS, Els | |
| dc.contributor.author | Vandemoortele, Sofie | |
| dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:00Z | - | 
| dc.date.available | 2021-09-13T13:00:00Z | - | 
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34925 | - | 
| dc.description.abstract | In deze masterproef wordt onderzocht of de concept-contextbenadering de leerkracht- en leerlingmotivatie kan verhogen en of de leerlingparticipatie en transfer of learning hierdoor worden bevorderd. Ook worden de verschillende percepties bij leerkrachten wetenschappen rond deze didactiek onderzocht, alsook de nodige competenties en hun bereidheid tot co-creatief werken. | |
| dc.format.mimetype | Application/pdf | |
| dc.language | nl | |
| dc.publisher | UHasselt | |
| dc.title | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | |
| dc.type | Theses and Dissertations | |
| local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
| dc.description.notes | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen | |
| local.type.specified | Master thesis | |
| item.accessRights | Open Access | - | 
| item.contributor | Vandemoortele, Sofie | - | 
| item.fullcitation | Vandemoortele, Sofie (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs. | - | 
| item.fulltext | With Fulltext | - | 
| Appears in Collections: | Master theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| dad774ea-461e-4421-b49c-2c9dd694d24a.pdf | 5.69 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
