Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRASSINNE, Kristien
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.advisorCARTUYVELS, Els
dc.contributor.authorVandemoortele, Sofie
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:00Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:00Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34925-
dc.description.abstractIn deze masterproef wordt onderzocht of de concept-contextbenadering de leerkracht- en leerlingmotivatie kan verhogen en of de leerlingparticipatie en transfer of learning hierdoor worden bevorderd. Ook worden de verschillende percepties bij leerkrachten wetenschappen rond deze didactiek onderzocht, alsook de nodige competenties en hun bereidheid tot co-creatief werken.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVandemoortele, Sofie-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVandemoortele, Sofie (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dad774ea-461e-4421-b49c-2c9dd694d24a.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

70
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

6
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.