Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/1942/34933Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | TOPS, Wim | |
| dc.contributor.author | Janssen, Evelien | |
| dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:02Z | - | 
| dc.date.available | 2021-09-13T13:00:02Z | - | 
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34933 | - | 
| dc.description.abstract | Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. | |
| dc.format.mimetype | Application/pdf | |
| dc.language | nl | |
| dc.publisher | UHasselt | |
| dc.title | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | |
| dc.type | Theses and Dissertations | |
| local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
| dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
| local.type.specified | Master thesis | |
| item.accessRights | Open Access | - | 
| item.contributor | Janssen, Evelien | - | 
| item.fullcitation | Janssen, Evelien (2021) Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering. | - | 
| item.fulltext | With Fulltext | - | 
| Appears in Collections: | Master theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 7d1d8a29-94a1-4d75-b697-3a29e53d0b50.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
