Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorJanssen, Evelien
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:02Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:02Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34933-
dc.description.abstractHet aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleNuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorJanssen, Evelien-
item.fullcitationJanssen, Evelien (2021) Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7d1d8a29-94a1-4d75-b697-3a29e53d0b50.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.