Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34933
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | TOPS, Wim | |
dc.contributor.author | Janssen, Evelien | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:02Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T13:00:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34933 | - |
dc.description.abstract | Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Janssen, Evelien | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Janssen, Evelien (2021) Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7d1d8a29-94a1-4d75-b697-3a29e53d0b50.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.