Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorJanssen, Evelien
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:02Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:02Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34933-
dc.description.abstractHet aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleNuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorJanssen, Evelien-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationJanssen, Evelien (2021) Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7d1d8a29-94a1-4d75-b697-3a29e53d0b50.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

88
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

30
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.