Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorWyndaele, Petra
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:03Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34937-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleStuderen met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorWyndaele, Petra-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationWyndaele, Petra (2021) Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
cc309501-12e9-4119-8458-b9643db1d881.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.