Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorWyndaele, Petra
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:03Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34937-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleStuderen met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorWyndaele, Petra-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationWyndaele, Petra (2021) Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
cc309501-12e9-4119-8458-b9643db1d881.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

74
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

12
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.