Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34941Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | TOPS, Wim | |
| dc.contributor.author | Pauwels, Tina | |
| dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:04Z | - |
| dc.date.available | 2021-09-13T13:00:04Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34941 | - |
| dc.description.abstract | In deze masterproef wordt een effectiviteitsstudie uitgevoerd op een coachingstraject van studenten met ADHD in het hoger onderwijs. | |
| dc.format.mimetype | Application/pdf | |
| dc.language | nl | |
| dc.publisher | UHasselt | |
| dc.title | Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep | |
| dc.type | Theses and Dissertations | |
| local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
| dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
| local.type.specified | Master thesis | |
| item.fullcitation | Pauwels, Tina (2021) Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep. | - |
| item.contributor | Pauwels, Tina | - |
| item.fulltext | With Fulltext | - |
| item.accessRights | Open Access | - |
| Appears in Collections: | Master theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 749cc164-0d02-4c6c-98dc-7545802e8dd6.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.