Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorPauwels, Tina
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:04Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:04Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34941-
dc.description.abstractIn deze masterproef wordt een effectiviteitsstudie uitgevoerd op een coachingstraject van studenten met ADHD in het hoger onderwijs.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleStuderen met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorPauwels, Tina-
item.fullcitationPauwels, Tina (2021) Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
749cc164-0d02-4c6c-98dc-7545802e8dd6.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

70
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

28
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.