Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRASSINNE, Kristien
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.advisorCARTUYVELS, Els
dc.contributor.authorBogaerts, Falke
dc.date.accessioned2021-09-13T13:01:44Z-
dc.date.available2021-09-13T13:01:44Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/35017-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publishertUL
dc.titleEen CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de gezondheidswetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBogaerts, Falke-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationBogaerts, Falke (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b33484b8-fc74-461f-88f6-593fc6818a75.pdf5.76 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

72
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

14
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.