Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN RIEL, Allard
dc.contributor.authorColin, Tim
dc.date.accessioned2021-09-13T13:03:54Z-
dc.date.available2021-09-13T13:03:54Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/35106-
dc.description.abstractCultuur beïnvloedt de attitudes en het gedrag van consumenten. Deze stelling is reeds vele malen gelinkt met de elementen uit de marketing mix. De invloed van culturele waarden op de loyaliteit van het individu is echter veelal onontgonnen terrein. Door gebruik te maken van een schaal die de culturele waarden van het individu meet en afgeleid is van Hofstede’s cultuurdimensies trachten we in deze studie op basis van een survey na te gaan of deze dimensies een invloed hebben op klantloyaliteit en of ze de relatie tussen dienstkwaliteit en loyaliteit modereren.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleHoe evalueren toeristen dienstenkwaliteit (in hotels, restaurants, pretparken, ...)? Rol van culturele verschillen
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationColin, Tim (2020) Hoe evalueren toeristen dienstenkwaliteit (in hotels, restaurants, pretparken, ...)? Rol van culturele verschillen.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorColin, Tim-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56d21c34-f81c-43d2-ab89-7e85e9a75fa9.pdf5.98 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

6
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.