Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35106
Title: Hoe evalueren toeristen dienstenkwaliteit (in hotels, restaurants, pretparken, ...)? Rol van culturele verschillen
Authors: Colin, Tim
Advisors: VAN RIEL, Allard
Issue Date: 2020
Publisher: UHasselt
Abstract: Cultuur beïnvloedt de attitudes en het gedrag van consumenten. Deze stelling is reeds vele malen gelinkt met de elementen uit de marketing mix. De invloed van culturele waarden op de loyaliteit van het individu is echter veelal onontgonnen terrein. Door gebruik te maken van een schaal die de culturele waarden van het individu meet en afgeleid is van Hofstede’s cultuurdimensies trachten we in deze studie op basis van een survey na te gaan of deze dimensies een invloed hebben op klantloyaliteit en of ze de relatie tussen dienstkwaliteit en loyaliteit modereren.
Notes: master in de handelswetenschappen-marketing management
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/35106
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56d21c34-f81c-43d2-ab89-7e85e9a75fa9.pdf5.98 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.