Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVANHOOF, Koenraad
dc.contributor.authorDamen, Cedric
dc.date.accessioned2021-09-13T13:04:14Z-
dc.date.available2021-09-13T13:04:14Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/35183-
dc.description.abstractIn deze thesis wordt community detection uitgevoerd op klantendata van een anonieme Spaanse retailer. Klanten worden in segmenten opgedeeld op basis van bepaalde klantenkenmerken en hun koopgedrag wordt geanalyseerd. Uit deze analyse kunnen marketingstrategieën opgesteld worden die inspelen op het koopgedrag van de klantensegmenten. Deze marketingstrategieën vangen extra klantwaarde op en verhogen dus de winsten van de retailer.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleCommunity detection on sales data
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster handelsingenieur in de beleidsinformatica
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationDamen, Cedric (2021) Community detection on sales data.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorDamen, Cedric-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5363e582-09c1-4b90-8f57-7af3272cfc73.pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open
72f6eede-7d9c-4794-a02c-ee0d20482f92.pdf253.62 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

80
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

40
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.