Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorQUARTIER, Katelijn
dc.contributor.authorVanden Wyngaerd, Linnea
dc.date.accessioned2021-09-13T13:07:15Z-
dc.date.available2021-09-13T13:07:15Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/35341-
dc.description.abstractDeze thesis onderzoekt het verschil tussen de retailomgeving van drie soorten van tweedehandswinkels. Deze verschillen vinden hun oorzaak in het businessmodel en de merkidentiteit van de winkel. Er werd onderzocht welke elementen van deze twee tools terug te vinden waren in de retailomgeving en waarom juist deze elementen in de verf worden gezet. Na dit onderzoek wordt in de thesis mijn ontwerp van een tweedehandswinkel toegelicht.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleDe wereld van de tweedehandskleding. Een studie naar de invloed van het businessmodel en de merkidentiteit op de fysieke retailomgeving.
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de interieurarchitectuur
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationVanden Wyngaerd, Linnea (2021) De wereld van de tweedehandskleding. Een studie naar de invloed van het businessmodel en de merkidentiteit op de fysieke retailomgeving..-
item.contributorVanden Wyngaerd, Linnea-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ae45888e-289a-47d0-bb4b-a2ab25b9fd24.pdf62.58 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

150
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

42
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.