Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35341
Title: De wereld van de tweedehandskleding. Een studie naar de invloed van het businessmodel en de merkidentiteit op de fysieke retailomgeving.
Authors: Vanden Wyngaerd, Linnea
Advisors: QUARTIER, Katelijn
Issue Date: 2021
Publisher: UHasselt
Abstract: Deze thesis onderzoekt het verschil tussen de retailomgeving van drie soorten van tweedehandswinkels. Deze verschillen vinden hun oorzaak in het businessmodel en de merkidentiteit van de winkel. Er werd onderzocht welke elementen van deze twee tools terug te vinden waren in de retailomgeving en waarom juist deze elementen in de verf worden gezet. Na dit onderzoek wordt in de thesis mijn ontwerp van een tweedehandswinkel toegelicht.
Notes: master in de interieurarchitectuur
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/35341
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ae45888e-289a-47d0-bb4b-a2ab25b9fd24.pdf62.58 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

150
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

42
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.