Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/37063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDECLERCK, Charlotte-
dc.date.accessioned2022-03-29T12:23:10Z-
dc.date.available2022-03-29T12:23:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.date.submitted2022-03-29T09:37:48Z-
dc.identifier.citationTijdschrift voor familie- en jeugdrecht, 18 (3) , p. 87 -87-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/37063-
dc.description.abstractBespreking van de Belgische wetsvoorstellen tot invoering van het recht op geweldloze opvoeding in het (oud) Burgerlijk Wetboek-
dc.language.isonl-
dc.publisherKluwer-
dc.titleWeg met de pedagogische tik!-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage87-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage87-
dc.identifier.volume18-
local.bibliographicCitation.jcatA2-
local.publisher.placeNederland-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedEditorial Material-
local.uhasselt.internationalno-
item.fullcitationDECLERCK, Charlotte (2022) Weg met de pedagogische tik!. In: Tijdschrift voor familie- en jeugdrecht, 18 (3) , p. 87 -87.-
item.contributorDECLERCK, Charlotte-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.journal.issn0165-0084-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

152
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.