Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/37063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDECLERCK, Charlotte-
dc.date.accessioned2022-03-29T12:23:10Z-
dc.date.available2022-03-29T12:23:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.date.submitted2022-03-29T09:37:48Z-
dc.identifier.citationTijdschrift voor familie- en jeugdrecht, 18 (3) , p. 87 -87-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/37063-
dc.description.abstractBespreking van de Belgische wetsvoorstellen tot invoering van het recht op geweldloze opvoeding in het (oud) Burgerlijk Wetboek-
dc.language.isonl-
dc.publisherKluwer-
dc.titleWeg met de pedagogische tik!-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage87-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage87-
dc.identifier.volume18-
local.bibliographicCitation.jcatA2-
local.publisher.placeNederland-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedEditorial Material-
local.uhasselt.internationalno-
item.contributorDECLERCK, Charlotte-
item.fullcitationDECLERCK, Charlotte (2022) Weg met de pedagogische tik!. In: Tijdschrift voor familie- en jeugdrecht, 18 (3) , p. 87 -87.-
item.fulltextNo Fulltext-
item.accessRightsClosed Access-
crisitem.journal.issn0165-0084-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.