Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/38173
Title: | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Authors: | Faes, Dario | Advisors: | TOPS, Wim | Issue Date: | 2021 | Publisher: | UHasselt | Abstract: | Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. | Notes: | Educatieve master in de economie | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/38173 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
c9d97d76-9bfc-4bee-b3e3-79638c34a2d3.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
38
checked on Sep 10, 2023
Download(s)
12
checked on Sep 10, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.