Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.authorVentriglia, Elissia
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:06Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38183-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleHet gebruik van de Jigsawmethode in de lessen biologieOnderzoek naar de ervaringen en beleving van leerlingen bij het gebruik van deze methode
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVentriglia, Elissia-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVentriglia, Elissia (2022) Het gebruik van de Jigsawmethode in de lessen biologieOnderzoek naar de ervaringen en beleving van leerlingen bij het gebruik van deze methode.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25f1b75a-ba9c-423b-ad11-9b8d4e105d94.pdf19.68 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

6
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.