Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.advisorJANSSEN, Lise
dc.contributor.authorThijs, Annick
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:07Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38189-
dc.description.abstractIn deze masterproef wordt onderzocht hoe leerkrachten forum theater kunnen inzetten als didactisch middel om te komen tot transformatief leren ten behoeve van duurzaamheidseducatie.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleOnderzoek in eigen klas: Transformatief leren - Forum theater als didactisch middel bij duurzaamheidseducatie
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorThijs, Annick-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationThijs, Annick (2022) Onderzoek in eigen klas: Transformatief leren - Forum theater als didactisch middel bij duurzaamheidseducatie.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7b1903b9-6107-4a8f-90cc-e8a4e2db2ff8.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

4
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.