Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSCHREURS, Sonja
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.authorHermans, Lien
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:09Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38196-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleScience communication: hoe kunnen we het onderzoek van het Centrum voor Milieukunde van de UHasselt naar de klas brengen?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorHermans, Lien-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationHermans, Lien (2022) Science communication: hoe kunnen we het onderzoek van het Centrum voor Milieukunde van de UHasselt naar de klas brengen?.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43973fe3-6f8a-48b2-8a30-c1dc0283c3b7.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.