Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSCHREURS, Sonja
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.authorHermans, Lien
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:09Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38196-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleScience communication: hoe kunnen we het onderzoek van het Centrum voor Milieukunde van de UHasselt naar de klas brengen?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationHermans, Lien (2022) Science communication: hoe kunnen we het onderzoek van het Centrum voor Milieukunde van de UHasselt naar de klas brengen?.-
item.contributorHermans, Lien-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43973fe3-6f8a-48b2-8a30-c1dc0283c3b7.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

10
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.