Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38205
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.authorAerts, Gillean
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:10Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38205-
dc.description.abstractIn het kader van ‘blended learning’, een verstrengeling van het online en face-to-face aanbieden van lesmateriaal aan leerlingen met als doel meer resultaat te halen zowel wat betreft leerwinst als welbevinden, werd in vier klassen uit het eerste leerjaar van de derde graad van het Sint-Jozefinstituut Bokrijk een onderzoek uitgevoerd waar er voor een bepaald deel van het curriculum gewerkt werd met leerstof aangeboden in lesvideo’s. Voor de klassen uit de richtingen TSO Chemie, ASO Economie – moderne talen en ASO Latijn – moderne talen gebeurde dit in de vorm van een begeleid zelfstandig werk wiskunde met als onderwerp logaritmen. Voor de klas uit de richting ASO Wetenschappen – wiskunde gebeurde het aanbieden van de leerstof in een lesvideo tijdens een labo voor het begeleid zelfstandig werk wetenschappen over het spectrofotometrisch bepalen van het sulfaatgehalte in drinkwater.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleOnderzoek in je eigen klas
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorAerts, Gillean-
item.fullcitationAerts, Gillean (2022) Onderzoek in je eigen klas.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fcc7ce7c-6839-4f93-83d1-9e1428d29651.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

76
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

22
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.