Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/38268
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | TOPS, Wim | |
dc.contributor.author | Vermeersch, Helena | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T08:18:59Z | - |
dc.date.available | 2022-09-26T08:18:59Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/38268 | - |
dc.description.abstract | Maar liefst 38% van de Vlaamse jongeren voelt zich niet goed in zijn vel. Op dit moment ontbreekt het de secundaire scholen aan een samenhangend beleid om de mentale gezondheid van hun leerlingen te verbeteren. Om deze reden onderzoekt deze studie door middel van een multi-method design welke aspecten een goed mentaal gezondheidsbeleid op secundaire scholen in Vlaanderen moet bevatten. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | tUL | |
dc.title | Mentaal gezondheidsbeleid in het secundair onderwijs | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de gezondheidswetenschappen | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Vermeersch, Helena | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Vermeersch, Helena (2022) Mentaal gezondheidsbeleid in het secundair onderwijs. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5a52e502-ad78-4a54-bafe-69139b0f6a82.pdf | 920 kB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
152
checked on Sep 10, 2023
Download(s)
96
checked on Sep 10, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.