Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorVermeersch, Helena
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:59Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:59Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38268-
dc.description.abstractMaar liefst 38% van de Vlaamse jongeren voelt zich niet goed in zijn vel. Op dit moment ontbreekt het de secundaire scholen aan een samenhangend beleid om de mentale gezondheid van hun leerlingen te verbeteren. Om deze reden onderzoekt deze studie door middel van een multi-method design welke aspecten een goed mentaal gezondheidsbeleid op secundaire scholen in Vlaanderen moet bevatten.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publishertUL
dc.titleMentaal gezondheidsbeleid in het secundair onderwijs
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de gezondheidswetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorVermeersch, Helena-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationVermeersch, Helena (2022) Mentaal gezondheidsbeleid in het secundair onderwijs.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5a52e502-ad78-4a54-bafe-69139b0f6a82.pdf920 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

152
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

96
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.