Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMEESEN, Raf
dc.contributor.authorPoesmans, Yves
dc.contributor.authorDaniëls, Arne
dc.date.accessioned2022-09-26T08:19:14Z-
dc.date.available2022-09-26T08:19:14Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38277-
dc.description.abstractIn deze masterthesis wordt er onderzocht wat de invloed is van een cognitieve dubbeltaak op jonge mensen tijdens het autorijden. Ze reden in een rijsimulator zonder dubbeltaak en met een dubbeltaak waarbij ze rekensommen moesten oplossen. Er werd ook gekeken of het geslacht en de frequentie dat de proefpersonen rijden hier een invloed op heeft. Uiteindelijk zien we uit deze studie dat er nergens een significant verschil is tussen het rijden zonder om met dubbeltaken.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleThe influence of a cognitive dual task on driving performance of young adults in a driving simulator
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie-revalidatiewetenschappen en kinesitherapie bij musculoskeletale aandoeningen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorPoesmans, Yves-
item.contributorDaniëls, Arne-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationPoesmans, Yves & Daniëls, Arne (2021) The influence of a cognitive dual task on driving performance of young adults in a driving simulator.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04bf787a-5b34-45d1-912e-0f067528d880.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

10
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.