Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Alexandra
dc.contributor.authorSchiphorst, Jill
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:07Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38400-
dc.description.abstractDeze masterproef onderzoekt of de klantacceptatie van service robots beïnvloed wordt door het type dienst op basis van het Service Robot Acceptance Model (sRAM). Het onderzoek bestaat zowel uit een literatuurstudie als een empirisch gedeelte. Ten eerste worden de relaties van het sRAM op zich getest. Daaruit kwam voort dat drie elementen de acceptatie van service robots significant verhogen, namelijk perceived usefulness, perceived social interactivity en rapport. Daarnaast wordt de invloed van type dienst op de sRAM-relaties bekeken. Echter werden hier geen significante effecten gevonden en oefent het type dienst volgens dit onderzoek geen invloed uit op de klantacceptatie van service robots.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleAcceptatie van service technologie door de klant - verschillen tussen diensten
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorSchiphorst, Jill-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationSchiphorst, Jill (2022) Acceptatie van service technologie door de klant - verschillen tussen diensten.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1c5e92a4-8a8c-4f7d-a6ce-fd1859295e44.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

14
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.