Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38438
Title: Een empirische studie naar klantwaarde
Authors: Vanwetswinkel, Britt
Advisors: LEROI-WERELDS, Sara
Issue Date: 2022
Publisher: UHasselt
Abstract: Deze masterproef betreft een empirische studie van klantwaarde. Meerbepaald wordt onderzocht wat het verschil in klantwaarde is tussen een boetiek en een keten. Aan de hand van een literatuurstudie werd eerst klantwaarde gedefinieerd aan de hand van zeven karakteristieken en 24 waardetypes. Nadien werd in bestaande literatuur verschillende manieren gevonden om klantwaarde te meten. Vervolgens werden de verschillende waardetypes toegepast op de retailomgeving en werd een vragenlijst afgenomen. Op die manier kon onderzocht worden wat het verschil in klantwaarde is tussen een boetiek en een keten.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/38438
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d7ac3a3a-a44c-4633-85d2-060e9bb0f826.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

88
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

76
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.