Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Alexandra
dc.contributor.advisorPAUWELS, Pieter
dc.contributor.authorIsenborghs, Isolde
dc.contributor.authorRouvrois, Sam
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:37Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38475-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleNaar de universiteit in eigen provincie: waarom Limburgse scholieren kiezen voor een bedrijfseconomische opleiding aan UHasselt
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorIsenborghs, Isolde-
item.contributorRouvrois, Sam-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationIsenborghs, Isolde & Rouvrois, Sam (2022) Naar de universiteit in eigen provincie: waarom Limburgse scholieren kiezen voor een bedrijfseconomische opleiding aan UHasselt.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69491896-45e1-4f96-ad6c-50759260f808.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open
f2a94742-2bee-4b05-b29c-cc306e607b8c.pdf333.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

42
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.