Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Alexandra
dc.contributor.advisorPAUWELS, Pieter
dc.contributor.authorIsenborghs, Isolde
dc.contributor.authorRouvrois, Sam
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:37Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38475-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleNaar de universiteit in eigen provincie: waarom Limburgse scholieren kiezen voor een bedrijfseconomische opleiding aan UHasselt
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorIsenborghs, Isolde-
item.contributorRouvrois, Sam-
item.fullcitationIsenborghs, Isolde & Rouvrois, Sam (2022) Naar de universiteit in eigen provincie: waarom Limburgse scholieren kiezen voor een bedrijfseconomische opleiding aan UHasselt.-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69491896-45e1-4f96-ad6c-50759260f808.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open
f2a94742-2bee-4b05-b29c-cc306e607b8c.pdf333.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.