Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38635
Title: Veilige schoolomgevingen: een toepassing van het Intervention Mapping protocol om het kijkgedrag van basisschoolkinderen aan voetgangersoversteekplaatsen te beïnvloeden
Authors: Wittenberg, Roelandus Petrus Gerardus
Advisors: JANSSENS, Davy
ROSS, Veerle
Issue Date: 2022
Publisher: UHasselt
Abstract: /
Notes: master in de mobiliteitswetenschappen
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/38635
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
042a858f-f442-4b3d-a5bb-1de89802b4d8.pdf18.08 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

282
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

126
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.