Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela-
dc.date.accessioned2023-05-10T11:51:29Z-
dc.date.available2023-05-10T11:51:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.date.submitted2023-04-13T17:54:30Z-
dc.identifier.citationMO (Brussel),-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/40083-
dc.description.abstractOPINIE Waarom inclusie verder moet gaan dan integratie 'Ik dacht dat een land als België geen onderwijsproblemen kende, maar had het mis' MARISTELA DO NASCIMENTO ROCHA. 13 APRIL 2023 Na enkele jaren in België ziet onderzoeker en leerkracht Maristela do Nascimento Rocha nog steeds een grote ongelijkheid en segregatie in ons onderwijs. Een diverser curriculum, dat ook de bijdragen van andere culturen naar waarde schat, kan volgens haar een deel van de oplossing zijn. 'Ik kan het systeem niet in mijn eentje bestrijden.'-
dc.language.isonl-
dc.publisherRoularta Media Group-
dc.titleWaarom inclusie verder moet gaan dan integratie-
dc.title.alternative‘Ik dacht dat een land als België geen onderwijsproblemen kende, maar had het mis’-
dc.typeJournal Contribution-
local.format.pages4-
local.bibliographicCitation.jcatM-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedNews Item-
dc.identifier.urlhttps://www.mo.be/opinie/dacht-land-belgie-onderwijsproblemen-had-het-mis-diversiteit-school-
local.provider.typePdf-
local.uhasselt.internationalno-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela (2023) Waarom inclusie verder moet gaan dan integratie. In: MO (Brussel),.-
item.contributorDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela-
item.accessRightsOpen Access-
crisitem.journal.issn1379-5619-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Waarom inclusie verder moet gaan dan integratie.pdfPublished version613.3 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.