Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/40985
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | STRUYVEN, Katrien | |
dc.contributor.advisor | EMMERS, Elke | |
dc.contributor.author | Jannis, Bieke | |
dc.contributor.author | Vanherk, Sarah | |
dc.date.accessioned | 2023-09-21T07:47:20Z | - |
dc.date.available | 2023-09-21T07:47:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/40985 | - |
dc.description.abstract | Inclusief onderwijs staat en valt met hoe er naar gekeken wordt. Zowel directie als leerkrachten vormen hierin een enorme belangrijke schakel. De attitudes van leerkrachten ten opzichte van inclusief onderwijs en de invloed van de schoolcultuur hierop, worden in deze masterproef blootgelegd. Alsook de twee factoren die een grote invloed hebben op deze attitudes en die op dit moment nog onvoldoende aanwezig zijn. Namelijk het gebrek aan zich competent voelen door te weinig ondersteuning vanuit de directie en het gebrek aan onderwijzing op dit gebied. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Een inclusieve schoolcultuur | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Jannis, Bieke | - |
item.contributor | Vanherk, Sarah | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Jannis, Bieke & Vanherk, Sarah (2023) Een inclusieve schoolcultuur. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
79ae34d7-389f-42b5-8cab-361ba815d375.pdf | 5.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.