Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.advisorEMMERS, Elke
dc.contributor.authorJannis, Bieke
dc.contributor.authorVanherk, Sarah
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:20Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:20Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/40985-
dc.description.abstractInclusief onderwijs staat en valt met hoe er naar gekeken wordt. Zowel directie als leerkrachten vormen hierin een enorme belangrijke schakel. De attitudes van leerkrachten ten opzichte van inclusief onderwijs en de invloed van de schoolcultuur hierop, worden in deze masterproef blootgelegd. Alsook de twee factoren die een grote invloed hebben op deze attitudes en die op dit moment nog onvoldoende aanwezig zijn. Namelijk het gebrek aan zich competent voelen door te weinig ondersteuning vanuit de directie en het gebrek aan onderwijzing op dit gebied.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen inclusieve schoolcultuur
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorJannis, Bieke-
item.contributorVanherk, Sarah-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationJannis, Bieke & Vanherk, Sarah (2023) Een inclusieve schoolcultuur.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79ae34d7-389f-42b5-8cab-361ba815d375.pdf5.85 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.